2011. augusztus 1., hétfő

Barackos,vaníliás briós

Limara péksége oldalon bukkantam rá.Napokig szemeztem vele és egyik nap elkészítettem!
Kicsit átalakítottam ,íme az én barackos,vaníliás briósaim:

Hozzávalók:
-50 dkg Dia Wellness liszt
-1 tk.só
-4 dl tej
-2,5 dkg friss élesztő
-1 tojássárgája
- olaj (csurgattam bele)

-1 cs.vanília gríz puding (+ fél liter tej + édesítő)
-4 őszibarack
-olaj
-1 tojássárgája a megkenéshez

Egy deci langyos tejet pici cukorral és az élesztővel  felfuttattam.A lisztet,a sót a tojássárgáját,az olajat,az élesztős tejet és a többi langyos tejet......kelt tésztát készítettem.1 órát kelt és ráborítottam lisztezett deszkára.4 felé vágtam.Kinyújtottam vékonyra és olajat kentem rá,kinyújtottam a következőt és ráborítottam az előzőre és megint olajoztam....megint ....és megint.A legvégén az utolsó lapra nem kell olaj oda pici liszt és így egymáson az összes lapot kinyújtani jó vékonyra!A tészta egyik felére kentem a pudingot rá a szeletekre vágott barackot.A pudingos részre ráhajtottam a tészta másik felét és 2 centis csíkokra vágtam pizzavágóval.Minden csíkot feltekertem ellentétes irányba és feltekertem mint egy brióst,tojássárgájával megkentem a tetejüket és mehettek be a hideg 170 fokra beállított sütőbe. 20 percig sütöttem.Por édesítővel tálaltam.
Szinte ugyan úgy készítettem el mint Limara,csak kézzel dagasztottam a tésztát és 4 felé osztottam,vanília pudingot tettem a tésztára és őszi barackot.
Sok vele a bajlódás de megéri!!!!!! 


A csoki darabos csík a kisfiamnak készült :-)




5 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó :) , már azóta várom, hogy FB-n megmutattad nekünk :)

    Puszi,
    Zsani

    VálaszTörlés
  2. :-) Jó sütés hozzá!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Köszi a tippet, fel is iratkozom Hozzád :)

    De minden cukor nélkül, édesítővel jó íze lett? Ki fogom próbálni, főleg nyáron szeretem a cukormentes recepteket, de milyen az a Wellness liszt? :) Gondolom, hogy durumliszt lehet.

    Van két blogom, az egyik süteményes: http://www.angelocska-habossutemeny.blogspot.com

    A másik a fitnesz blog: http://metalozott-testek.blogspot.com

    Talán te is találsz valami érdekeset énnálam :)

    Üdv,
    Angelocska

    VálaszTörlés
  4. Szia!Örülök neked!!!
    DIA Wellness lisztet gyógynövény boltban vettem...nézzél rá neten! Ez nem durum liszt ez egy egy csökkentett szénhidrátos liszt.
    :-)Jók a blogok csatlakoztam hozzád én is!
    Boldog új évet kívánok neked!Üdv:Szila

    VálaszTörlés
  5. Köszi, mindenképpen ki fogom próbálni. Szeretnék egészségesen 2-3 kilót nyárig lassan leadni és ilyen apróságokon sok múlhat... :)

    VálaszTörlés