2011. április 21., csütörtök

Az én amerikai palacsintám....

Minap egyet gondoltam és mivel szeretem a palacsintát ...(főleg amióta ráakadtam a zabkorpás változatra és bűntett nélkül is élvezhetem!!!!!!)....babletykó mellé így készítettem el.Variáltam picit a receptjén és a végén amikor már kész lett akkor azonosultam a gondolattal,hogy ez tulajdonképpen az amerikai palacsinta......

Az én amerikai palacsintám:




hozzávalók: (3 személynek)

-15 dkg zabkorpa
-3 tojás
-tej
-mazsola ízlés szerint
- 1 tk fahéj
-pici só
-vanília aroma
-1 citrom reszelt héja
1 ek olaj

A tésztának olyan sűrűnek kell lennie,hogy lágy folyamban csorogjon le  a merőkanálról,így hát annyi tejet önts hozzá.Letakarva hűtőben pihentesd 1órát és akkor majd meglátod hogy kell e még bele tej.Palacsinta sütőben sütheted 3 db is elfér egyszerre.Isteni illata van a fahéjtól....és simán meg tudtam fordítani.....asssszem áttérek erre a verzióra,már úgy is untam hogy rendszeresen elszakadtak sütés közben a palacsintáim! :-)
Jó sütkérezést és ha van kedved még variálhatod is,mert sokféle variációval el lehet készíteni!...pl.:reszelt alma-fahéj,banán-csoki...

Üdv: Szila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése