2011. március 27., vasárnap

Vasárnapi ebédünk : Grillezett pipi mell kapros salátával

Hozzávalók:                                          
-1 csirke melle                                     
-Grill fűszer,zúzott fokhagyma,olaj       
A mell szeleteket beleforgattam a grill fűszerbe a fokhagymába és kis olajat csurgattam rá .1 órát állni hagytam és natúr teflon serpenyőben 2-3 perc alatt megpirítottam.

A salátához:
-1 fej saláta
-3 paradicsom
-1 doboz kukorica                                         
- póré hagyma                                             
-2 dl tejföl                                                    
-1 zacskó Knorr kapros
     saláta öntet por
A kapros öntet port elkevertem a tejföllel és még a többi zöldséget aprítottam addig állt. Egy tálba az aprított salátát,bele a kukorica,pari,hagyma és rá a kapros öntet.Jól összeforgattam és állni hagytam.
És már csak a tálalás maradt hátra!Jó étvágyat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése