2011. március 29., kedd

Megint TÚRÓ!

Vasárnapi túrós sütit nem lehet megunni.Ma karfiol leves mellé ezt készítettem el,de most nem almával,hanem diétás lekvár pettyeket tettem a tetejére.....és kókuszreszeléket (kb 2 e.kanállal)  a túró közé.Nagggggyon ütös lett!Próbáljátok ki ezt a verziót is...

A recept még egyszer így:
-50 dkg túró
-2 ek tejföl
-4 tojás
7 ek zabkorpa
-1 citrom leve,héja
-édesítő,só
-diétás lekvár
-kókuszreszelék
 A tepsit kikened margarinnal.A túrót a tejföllel a tojások sárgájával,a zabkorpával,a citrom héjával,levével és édesítőszerrel,a kókuszreszelékkel összekevered,majd a tojások felvert habját óvatosan hozzávegyíted,aztán mehet a tepsibe.A tetejére lekvár petyegtetés és mehet befelé.170 fokon 30 percig sütöd. Én most megint a felét csináltam mivel ketten ettük.Apunak és Iszinek Palacsinta készült!!! :-)

Még egy ötlet....
A karfiol levesbe dara galuskát készítettem,de nem hagyományosan,hanem zabkorpát tetem a gríz helyére!Ugyan úgy viselkedik mint a dara ,diétás is és nagyon finom is!!!!

Délelőtt infraszaunáztunk egyet......... délután meg kertészkedéssel töltöttük a napot! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése