2011. március 26., szombat

Zabpelyhes kakaós-fahéjas muffinka

Ma gondoltam egyet és a töltött paprika mellé ezt a finomságot dobtam össze.5 perc alatt összekevertem és 20 perc alatt kisütöttem.Diétás (Hulala light) tejszínhabbal és pirinyó fahéjjal (természetesen cukor nélküli) díszítettem.Szép szombat délutánt nektek!!!! Szila






Hozzávalók:
-15 dkg zabpehely liszt
-15 dkg zabpehely
-fél csomag sütőpor
-1 ek olaj
-2 tojás
-2 dl tejföl (kb)
-Kakaópor és fahéj ízlés szerint(cukrozatlan)
-édesítő,pici só
A száraz hozzávalókat összekeverjük és utána bele a többit is.A tojásokat kicsit verjük fel és azok is mehetnek bele.A muffin formát kivajazzuk és a tésztát bele kanalazzuk.20-25 perc alatt kész.

1-2 óra pihenő,de utána ezt a kevés kalória tartalmú édességet is ledolgozzuk Muterkámmal.
Bemelegítés és 20 perces Réka felsőtestet nyomatunk......kecajra pattanunk és a közeli sport centrumba tekerünk és infraszaunázunk egyet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése